Pages

Wednesday, June 29, 2011

- - minggu non-stop - -

3 mlm .... bukan 3mlm tanpa bintang...tapi 3 mlm tanpa TV... hahaha maksudnya dah 3 mlm aku bertapa di opis. Hampir setiap malam aku sampai rmh pkul12 tgh mlm..

adakah aku gila??? Workaholic??? tekanan perasaan??? Gaduh dgn housemate???
Semua nya salah. Ini semua gara2 audit. Patologi tempat aku 'incharge' bakal di audit pada hari jumaat yg bakal menjelma. Gila. Tension. Stress. Gara2 format result je. ARGHHHHHHHH!!!!
Berserabut wayar2 otak aku. Dah cantik dah setup,last2 silap pula. Gilosssss!!! dah kena delete blk..Susahnya hidup aku...jadi lagi susah bila org sebelum ni buat setup tak standardize pulak. Aku jadi bercelaru camna nk btlkan semua tu. Sblm ni dah setup cantik2. Tapi Dr tu tak setuju pula. Nk ubah Nak ubah Nak ubah...adoyaiiiii lagi bersimpul mati otak ni. HAishh sebelum ni takmo pula dia check,time aku masuk baru gatal nk check. Aku agak tertanya2. Sebelum ni tak persan ker result dah carca merba??? Kenapa sekarang baru nk perasan??? Lagi beberapa hari nk audit lak tu... Kepada Dr tersyg, yg mana sy mampu buat, itu jer la.. dah tak boleh dah nk bertahan. Bukan sebab ngantok,tapi sebab aircond terlalu kuat. OTAK sy ni dah mcm ddk kt KUTUB UTARA je. Bila processor dah makin slow, bahagian2 lain pn akan turut sama terjejas.. hehehehehehe.. mlm ni aku surrender. Pkul11 mlm aku dah chow..

Pada masa yg sama UACP pn nak LIVE juga. WOW!!! mmg marvalous. Aku ni dah ala2 zombie. Aku memohon maaf pada geng Apps sebabnya aku tak byk menolong utk UACP. PAda mulanya aku ingat aku boleh menolong. Tapi nmpaknya LIS lebih memerlukan aku.

LIS LIS LIS.. Minah Lab.. hahaha tu la gelaran yg aku dapat. Apa boleh buat. Dah itu yg aku expert pn. Nak jaga modul lain, haissshhh tak reti kot. LIS pn dah cukup buat hidup aku tunggang langgang.Ni pn dah ada petanda2 mcm tak boleh nk bgn awal je esok. Harap2 aku boleh bgn tido sebelum masuk waktu kerja. WINK!!

No comments:

designed by Charming Templates