Pages

Friday, July 1, 2011

- - bertapa di office - -

July baru masuk hari kedua... Tapi aku rasa mcm nk hujung bln dah... heheee
Letihnya DIA je yg tahu.. 1 July semua application team dah mcm robot dah aku tgk..
Bergerak non-stop... kejap jumpa user,kejap buat setup,kejap lari2 lepas tu hilang..ke mana???
ke toilet ler ape lagi...

aku dan team apps separa gila hari ni..byk menda nk kena settle. Mlm ni dah Go LIVE dah UACP tu. 6 department yg terlibat. yg aku ingat Neuro surgery...sebabnya aku dgn shahilan yg kena buat data tu..yg lain aku tak berapa sure... Bab2 data mmg shahilan yg byk buat.. Aku tlg sikit2 jer...
Kesian kt Lan tapi aku pn sibuk dgn LIS aku tu.. Hari ni jer yg aku dpt tlg sepanjang hari..

4jam yg lalu aku dan geng berada di opis. Ada lagi yg tak blk,aku fariza ngn lan dah surrender. Bukan tak tahan mengantok tapi tak tahan sejuk... hoh sejuk nya mmg rasa nk terkeluar bebola mata..kering gila...angin aircond masuk mata aku perghhh pedih!! Maaf kawan2 aku mmg takleh tlg...klu aku ddk lama lg aku akan demam tak bgn2...

Bila aku pikirkan blk..semalam je yg aku berehat..Tido secukupnya.. BVoleh tahan juga badan aku ni,klu tidak cnfirm flat..sejuk kt opis sampai ke tulang..walaupn aku pakai jacket seolah-olah dkt eskimo.,mmg aku ni dah bertapa kt opis. Ahad ni aku rasa aku akan pegi juga,sebabnya ada byk lagi setup yg aku tak buat...adoiiiiiii.....

waktu bekerja ofis hour dah bertukar pulak...aku ngn fariza kena masuk pkul 7.30 pg sampai 4.30 ptg..aku tension jer..dah la setup aku tgh menimbun nih....gila ke hape????
mmg gila kuasa btl la itu perempuan,mmg tak sedar diuntung. Tuhan dah bg dia jawatan,tp dia tak tahu nk manfaaatkan,yg dia tahu nak susahkan org..haaishh itu la perangai manusia tak pernah puas dgn apa yg dia ada...

(pssst : aku harap hati aku ni masih dapat bersabar dgn karenah manusia yg tak tahu diuntung ni.. aminn.. kuatkan la hati kami Ya ALLAH semoga kami dapat melakukan keje dgn ikhlas)

No comments:

designed by Charming Templates