Pages

Monday, July 18, 2011

- - Pilihan Hati - -

tghari tadi, miss xxx ada dtg kt tmpt aku.. muka cam pening tak pening.. then bermula perbincangan di antara kami : ~~~~

xxx : wehhh..aku kaget nih
Me : waduh..kenapa kamu tetiba gawat gini???
xxx : wehhh aku CONFUSE,taktau yg mana satu nk pilih nih...
Me : pasal ape nih?? aku blur... sel2 gangliosida aku ni lmbt skit nk bergabung,utk hntar data2 ke otak hahahahahha
xxx : aku ada member laki ni, dia nk jadikan aku bini dia
ME : WOW!!!! best giler aku nak gak hahahaa
xxx : tapi kan aku takda perasaan sgt kt dia....aku suka kt sorg lagi
Me : mmmmm...aku tak berani nk cakap pa2..cuma satu ja aku nk cakap kat hang
xxx : ape dia???
ME : la ni hang ada 2 pilihan..sama da hang pilih yg pasti ngn tidak pasti
: nk teruskan dgn yg pasti @ nk tunggu menda yg tak pasti?
: hang boleh tnya direct kt budak yg hang suka tu.... serius ke tak...
xxx : tapi aku rasa jawapan dia negatif
Me : hakikat mmg pahit wehhh....tapi kdangkala its better than waiting....
xxx : aku pi jalan2 dulu..hehehe sambil pikir

hehehe..best giler ada org approach nk jadikan bini tu..bukan senang lelaki nk bercakap mcm tu..majoriti nya bila tnya macam2 alasan diberi~~~

hmmmmm.... nak pilih yg pasti @ nk menunggu yg tak pasti???
yg pasti tak berkenan di hati, tapi sgt serius nk jadikan isteri......
Yg tak pasti pula, tak tahu samada ada rancangan nk serius @ tak...tp hati suka....

perlu ikut kata hati,atau perlu pikir dua kali??? ada org cakap jgn tamak, tapi soal hati bukan boleh dipaksa2 ~~~ ia dtg dgn sendirinya....dengan kerelaan hati...baru la ikhlas...bila ikhlas kebahagian terpancar...tiada rahsia antara kita kan kan kan???

(psttt : aku tak berani nk komen, tapi ada org ckp berkahwinlah dgn org yg syg kita, kerana satu hari nnti kita akan menyayangi nya lebih dari dia menyayangi kita... btl ker???? hnya DIA yg tahu, jodoh mana yg terbaik utk kita...kan??? smile as your wish~~~~~)


CONFUSE

No comments:

designed by Charming Templates