Pages

Sunday, July 24, 2011

- - tido diteman 'sahabat' - -


hujung minggu yg sgt memenatkan....hujung minggu org berehat..
yg kita ni pulak hujung minggu bertapa di patholgoy...huhuhuhu

u want to know why??? it all about my 'hubby'... 'hubby' masih sakit lagi.... sedih ~~~~~~
oleh itu, i need to find side income to 'heal' him..harap2 dia semakin sihat... i love u my DeceptiCoN....

2 night im in lab....
sabtu - 2.00 ptg sampai 10.00mlm
ahad - 2.00 ptg sampai 8.00 mlm

pada awalnya niat aku nk siapkan semua ppm. Tapi keadaan tidak mengizinkan.. kaki aku sakit di saat aku tgh rajin..
senarai pc yg dah aku buat

kaki aku pn dah merungut.."penat ler wahai fina, bg la aku rehat pulak' -- klu la kaki aku blh bercakapkan???
Letih..perkataan yg dapat mengambarkan keadaan aku ketika ini..
balik la fina ~~ dah dah la tu~~ hati aku berbisik kecil..
lastly, i decide its better i go home now....

then i meet my 'hubby' at the car park... OMG!!!!!
giler kotor keta aku nih..byk btl najis2 burung...bukan warna putih dah, dah jadi warna kelabu... siannya 'hubby'.
Hati berdetik 'fina its better u wash him, he look terrible'

Dah selesai mandikan 'hubby', baru la hati ni terasa nk blk rumah.. tapi aku perasan yg hati aku berat sgt nk blk..taktau kenapa... sampai jer rumah, terus masuk tanpa salam, then meluru masuk bilik...tak tegur fariza pn.. padahal minah tu ada kt depan TV...

hmmmm... i feel smthing wrong in this room..ignore it..it just my feeling...dont think too much fina...pegi mandi bersihkan diri..
solat pn bwlum lagi ni... then i take my time.....finish everything... wahhhh rasa nk tido jer... chop chop!!!!
'Fariza ce tlg buka cerita nih' , ' cerita ape ' ' hantu susu'..
Aku dan fariza melayan cerita tu sampai habis...lucu bangat~~~ then it time to sleep~~~ i want to sleep, tight sleep...nice dream..takde dream pn takpe asalkan nyenyak tidonya~~
but i cant sleep.... :(..... lama aku cuba tido..tapi tido nye kejap2...10 minit terjaga... panas~~~ tapi bukan panas berpeluh pn..tapi panas~~~~~~

tido 10minit terjaga...sejuknya~~~~

tido 10minit terjaga lagi.... panas la.....kenapa panas sejuk panas sejuk nih....aku ada terasa seperti ada yg sedang memerhati..tapi aku abaikan jer..malas nk pikir...

Begitulah keadaannya sampai hari cerah.....aku terjaga dah pukul6.40 pg..fariza tgh mandi....aku tido ke aku tak tido semalam??? ... ngantoknya~~~ rasa mata ni taknk terbuka...

i grab my hp and call ny bestfriend.. its time to wake him..
dia ni payah sikit nk bgn tido...hari2 kena jadi jam loceng...

sampai opis, lama aku termenung.. ape yg jadi semalam???
kejap panas kejap sejuk...hmmm aku rasa mungkin salah aku jugak...2 hari di lab mungkin ada yg memerhati dalam diam...
teringin nk ikut aku balik agaknya...mmmmmmm

harap2 mlm ni aku dapat tido dgn nyenyaknya....

(psttt: pengajarannya jgn sesekali berseronok di tempat yg tak sepatutnya...masuk rumah bg salam dulu..jgn redah jer...fina after this be careful k)

2 comments:

[:::AFZARA:::] said...

huhuhu..aku dh rasa

Unknown said...

takmo takmo wehhh..serik~~ twetiba ikut aku blk lak

designed by Charming Templates