Pages

Saturday, June 25, 2011

- - sehari di rumah - -

panas btl hari ni...pagi tadi nmpak mcm nk hujan..hati dah berbunga2 riang,boleh sambung tido ni..
last2 takleh tido gak,sebab panaih!!! tapi baru panas dunia kan...

disebabkan tahap kemalasan yg sgt tinggi, aku ddk kat rumah je ..Bgnnya awal.. tapi last sekali sambung tido blk... pagi ok lagi..bila dah masuk ptg..adoyaiiii bosan la pulak..
Ptg sabtu. Ramai yg berjalan2,jumpa kekasih hati,keluar bersama keluarga..hari BERSAMA la senang cerita...bg yg bujang tetap hari BERSAMA jugak,hari bersama friend yg gila..hehehehe

aku?? ddk umah layan hindustan,letih keje 5 hari tak hbs lagi.. Mek fariza ajak kluar,aku ckp pkul5..last2 dia hanyut dalam lagu hindustan..hehehe mimpi jumpa Oo dlm mimpi la tu...i lovin It hehehehe...

2 cita hindustan aku layan :

1. Devdas - kisah cinta agung..ada lagi cinta yg mcm tu ...
2. Dil To PAgal Hai - aku suka cita nih...lagu2 dia best..

hahaha .... mcm tak percaya ja kan...but it happen.. lagu2 hindustan ni best...aku suka tgk aishwarya menari ngn madhuri dixit..lagu dolare dolare tu..mmg nice! klu la aku blh menari mcm tu kan...tapi rasanya dalam mimpi pn aku tak mampu hehehehe

Yg pasti kedua2 cerita yg aku tgk semuanya berkisarkan cinta. Cinta Sejati.. True LOVE..
bila agaknya aku akan dapat cinta yg mcmtu?? bahaya tgk cita hindustan ni,terbuai2 terbayang2,hati pn mula la..teringin nk ada kekasih seromantik shah rukh khan kan...hehehehe

(psst : aku harap aku juga akan berjumpa insan yg menyayangi aku seadanya.. Amin...)

No comments:

designed by Charming Templates