Pages

Wednesday, May 11, 2011

- - Photoshop brush --

Hari ni hari yg mmg rasa tak boleh nk buat kerja,kepala TING TONG!!!..
Gara2 tidak cukup tido yg berpunca daripada sebiji pc yg interface nya sentiasa terpadam.
Tak faham btl,ntah apa masalah pc tu saya pn dah tak dapat nk pikir...
tgh2 mlm pulak tu jadinya. Sy pn stand by kt spital dalam 2jam lebih, tak boleh nk stand by
lama2..ngantok woooo.. dah la pagi esoknya ada FAT utk mesin. Mahu gila klu tak tido.

Pagi ni, rasanya masih lg blh berfikir dgn waras walaupn tidonya cuma 2-3jam.
Muka shafina othman dah terpacak dekat patologi seawal 7.50 pg...
Hari ini dalam sejarah --- dtg awal dari aini SHaella
Semua perkara yg perlu diselesaikan, sempat disiapkan sebelum lunch time..
mmg perkara terbaik yg berlaku hari ni.

Waktu lunch layan FB, berlawanw2 komen dgn geng2 zombie. Selepas itu, aktiviti yg tidak
berfaedah bermula. Download semua jenis photoshop brush.

antara Url yg saya suka :
1.
www.brusheezy.com/
2.
myphotoshopbrushes.com/
3.
www.psbrushes.net/
4.
www.photoshopbrushes.com/

Semalam just cuba satu photoshop brush ni. Cantik sgt cantik, ala2 mcm

surat yg di pos.. erkk mesti korang tak faham kan.

Yg saya maksudkan adalah gambar yg terletak di sebelah kanan gambar di atas. :P
saya jadikan seolah2 mcm saya hantar surat dekat besday girl..hehehe

Hari ni saya search dan download semua jenis brush yg saya minat. Hati saya rasa nk buat
satu utk Alia (anak kak ayu), nak letak gambar alia bersama-sama gambar barbie.
Alia sgt suka barbie... just nk wat surprise utk belated besday alia.

byk mana saya download saya pun tak terkira. yg pastinya mlm ni saya akan explore
sesungguhnya semua brush yg saya download.. Im LOVIN iT...

Tutorial dah ada,tunggu masa yg terluang sahaja... PHotoshop here i Come!!!!

No comments:

designed by Charming Templates