Pages

Thursday, May 19, 2011

Makanan best di ALOR SETAR!

minggu lepas saya blk kg sempena wesak day... sambung cuti..agak puas hati jugak...semua yg saya nak mkn saya dapat...saya suka makan makan dan makan..hohohoho (santa claus)...sampai satu tahap mak saya suruh saya berhenti makan...

antara menu yg saya mkn sepanjang saya bercuti :

1. sarapan kat kopitiam (the best ever place to have breakfast)

antaranya : jumbo egg sausages,ommelette
menu wajib : kopi bakaq ais!!!!!! (the best coffee ever, im addicted with it)




jumbo egg sausages


ommelette

2. Iman keteow kerang (tmpt melepak waktu malam)

antara menu : keteow kerang, charketeow
menu wajib : Air KIWI (mmg sedap giler)


KIWI + MARKISA = KEDAH :P


3. kedai mkn area Pantai Johor

antaranya : mee rebus, pasembor
menu wajib : air jagung kedai pakdin (adik bongsu suka sgt)


pasembor


4. kedai mkn area masjid jln sultanah..

antaranya : roti boom mee abu
menu wajib : air kacang soya dekat tepi masjid (the best soya ever!!!!!!)




alamak baru perasan terlupa nak ambek gambo nyer..takpe nnti klu sy blk lagi sy ambek then uploada kt sini yer...
sekian setakat ini utk menu makanan saya sepanjang bercuti. sehingga berjumpa lagi hahahaha

(psst : sy naik 5kg,lepas mkn semua ni dlm 4hari,waaaa nak diet blk!!!!)




No comments:

designed by Charming Templates